Jag fattar inte..Hallo alla älskar bieber

Igentligen fattar jag inte hur folk inte tycker om Justin ?

Asså det är inte alla som födds med en sån stor röst och hur jävla söt och snygg som helst..
och sen lägger ut 4 videos på youtube eller nått och sen blir stjärna bara för Usher kontaktede dom då..
Så igentligen ska vi ju tacka Usher för han hittade Justin.. annars hade inte justin varit såhär berömd nu..


Just nu lyssnar jag på eniee meenie !

Jag såg ett video klipp där en tjej frågade vilken dag justin biebers lykliga dag var och det var när hans lilla syster föddes, awii så gulligt.

Asså Justin har haft sån himla tur! Jag är så himla glad för honom, asså det kanske vara drygt att vara kändis sometimes men att ha alla fans som stöttar honom och alla andra som gör det.. han är värkligen en turkille.


Här kommer det några otroligt söta bilder, njut när ni tittar på dom!
Asså kolla hans ögon, man kan bara inte missa dom!
















OMG!! så himla söta !


Jag älskar Justin ! bokstavligen ÄLSKAR!


Justins nya singel ska heta U smile!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0