Ganska gammal intervju med Justin

Här har jag en gammal intervju med justin.. inte så jätte gammal men typ en månad eller så..


Vem är din favorit tjej just nu?Man har läst en del om dig och Rihanna och Taylor swift..
-Hm, alltså, de där tjejerna är egentilgen bara mina kompisar. Tidningarna skriver så mycke skumma saker om mig ibland. Om jag ska vara hel ärlig har jag ingen favorittjej just nu! jag är singel!!


berätta något vi inte visste om dig!
-jag kan lösa en rubriks kub det visste ni inte va ?

Alla tjejer tycker att du är söt!
-åh, tack!

Och dom vill veta hur du kan va så söt!
-vad snälla dom är!! och alltså, jag tycker inte jag ser så speciell ut. Det är såhär
jag föddes.

ingen hemlighet?
-hahah, nej! jag får väl helt enkelt tacka mamma och pappa för hur jag ser ut.


Hur väljer du ut tjejer till dina videos?
-dom som gör videon skickar ut talangscouter som letar upp tjejer som passar att vara med i mina videos. De ska var i min ålder och vara en viss längd och sånt.


tycker du att det är viktigt att ha kontakt med dina fans på internet?
-ja det är jätteviktigt! Jag sitter vid datorn jättemycke och använder facebook och twitter hela tiden.
Jag vill kunna vara nära mina fans och skriva till dem om vad som händer i mitt liv
och sådana saker.



Vem skulle du vilja spela in en låt med?
-Beyoncé. Hon är bra men jag vill mest spela in en låt med henne bara för hon är så het!







justin är så söt^^

Asså nu ska jag berätta min dröm!


Det är fredag morgon och klockan är 10 och jag går upp och klär på mig och sen går jag ner i köket och där sitter Justin Bieber med hans manager och väntar på mig. jag står och tittar på honom ett tag och tänker "Är det Justin bieber eller är jag knäpp?"
sen säger han
-Are you *******?

Och jag vet inte vad jag ska göra jag bara står kvar och håller på att grina..
sen säger jag
-YES

och springer fram och kramar honom.. sen frågar jag honom hur länga han ska vara här hos mig och då säger han över helgen (3 nätter)

han är här och vi har bara roligt.. vi går ner till sjön och badar och osv.
Sen när vi har badat och är hemma hos mig sitter vi ute på min studsmatta och jag lär han svenska.
HAHAHAH det låter skit roligt

ajja sen fick jag hans nummer och msn och massa bilder och autografer.. Jag blev vän med han på Facebook också..

Och han ringde eller skickade sms varje kväll och skrev "godnight <33"

hahahahahaha ja vet jag är knäpp men allvarligt tänk om det skulle vara sant.

Min dröm är ju att få träffa honom.. men jag tror att den drömmen inte kommer bli sann :(..

jaja här kommer en bild på Beyoncé the Queen!
Jessica Jarell
justin bieber



OMG! she is beautiful !

 
Asså hon är så söt ^^ jag älskar hennes hår !


OCH NU SNYGGINGEN SJÄLV!


SÅ SNYGG! jag skulle gör vad som helst för att träffa honom!




SNYGGAST !!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jätte fin blogg du har:D Ha en fortsatt trevlig dag Kram Carro

2010-08-10 @ 09:14:58
URL: http://justinfans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0