Justins galna fans

Justin har ju fans över hela världen! och jag läste i en tidning och det stod såhär

Justin biebers fans visar återigen att de är riktigt galna!
När den 16-åriga stjärnan var på Nya Zeeland i slutet av april bröt ett sämre kaos ut på flygplatsen i Auckland.
Enligt en nyzeelänsk tidning hade 500 fans samlats för att ta emot sin idol och det gick snett när ett fan slog ner Justins mamma och stal justins kepps. Självklart blev Justin inte glad att hans mamma fått stryk, och han twittrade om de. "Flygplatsen var galen. Inte glad över att någon stal min kepps och att min mamma blev nedslagen. kom igen människor. Jag vill kunna signera och fotograferas med mina fans men om ni trycker på kommer säkerhetsvakterna inte låta mig göra sånt" Skrev Justin.
Det är inte första gången det hänt några olyckor. Förut fick justin lov att ställa in en spelning för polisen tyckte fansen var för galna, 8 stycken fans fick lov att åka in på sjukhus ..

Asså kom igen.. Vi vill ju ha våran Bieber kvar!! Eller hur ?!


Asså det är inte många som läger upp videos på youtube och sen blir mega kända.. Så kom igen vi vill inte förlora våran Bieber pågrund av galna fans, var glad att han finns





En bild på när justin bröt sin fot.. :(

Han sprang ut på scenen och skulle sjunga one time så viste han inte om att det var en "stup" eller en liten kant så han höll på att ramla.. Men duktigt nog så sjöng han klart hela låten med bruten fot! Det är duktigt gjort av honom !

LOVE BIEBER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0